Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
STRONA GŁÓWNA | SWOJSKIE KIEŁBASKOWO | O NAS | KONTAKT | REGULAMIN | CZĘSTE PYTANIA 
 

 

Wędliny wędzone
Kiełbasy
Mięsa pieczone szare
Drób wędzony i wyroby drobiowe
Pasztety
Sery wędzone
Swojskie Wyroby Garmażeryjne
Wiejskie Stoły Weselne
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

 Częste pytania

Częste pytania


Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: swojskie.kiełbaskowo@gmail.com lub telefonicznie: +48 514 699 414
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: swojskie.kiełbaskowo@gmail.com lub telefonicznie: +48 514 699 414
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji.

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Potrzebujemy do 10 dni czasu na skompletowanie specjałów do wysyłki (wszystkie przygotowywane są na indywidualne zamówienie). Bieżący harmonogram wysyłek znajdziesz w kalendarium.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Czas dostawy po skompletowaniu zamówienia granicach Polski to 1-2 dni


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • dostawa własna sklepu
  • odbiór osobisty

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak i w jakiej kwocie opłacać zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • mTransfer
  • Przelewy24
  • płatność za pobraniem.
 
Waga specjałów (wędlin kupowanych na "sztuki") , ze względu na ich ręczne wytwarzanie, może się wahać.
 
Wybierając formę płatności "przelew" i mTransfer dokonaj przedpłaty na kwotę wyliczoną przez system zamówień (jest to prognoza).

Ewentualne nadpłaty lub niedopłaty rozliczymy po przygotowaniu specjałów do wysyłki.
 
Wybierając jako formę zapłaty "pobranie" bądź przygotowany, że wartość pobrania może delikatnie różnić się +/- od prognozy wyliczonej pierwotnie przez system zamówień.
 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni

 


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 662 037 983 ; +48 514 699 414.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:+48 662 037 983 ; +48 514 699 414.


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Jeśli ogólny stan opakowania przesyłki wzbudza zastrzeżenia:

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 662 037 983 ; +48 514 699 414.

 Jeśli otrzymane specjały nie spełniają Twoich oczekiwań:

Przede wszystkim dać nam jak najszybciej znać - telefonicznie lub mailowo. Bardzo staramy się, aby sprzedawany przez nas towar był najwyższej jakości i świeżości, jednak świeże artykuły mięsne potrafią czasem stracić swoje właściwości nawet we wzorowych warunkach - niestety nie zawsze mamy na to wpływ.

Natomiast możesz być pewny, że każdą uwagę lub reklamację przyjmiemy i rozpatrzymy z dużą uwagą. Jeśli artykuł rzeczywiście okaże się niezdatny, towar zostanie przyjęty do zwrotu lub wymiany w zależności jak sobie Klient zażyczy. Pamiętaj tylko aby zachować paragon i konkretny produkt, który wzbudził Twoje wątpliwości.


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 
 

  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

 

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 

  Swojskie Kiełbaskowo
  O Nas
  Kontakt
  Przechowywanie wyrobów
  Polityka prywatności
  Regulamin
  Częste pytania
 

 

 

Zakupy

Swojskie Kiełbaskowo
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl